Podnošenje prigovora
Vodovod i odvodnja
Sukladno čl. 10. st. 4. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22) obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu podnijeti u pisanom obliku osobno, u poslovnim prostorijama Društva ili u pisanom obliku:
- poštom na adresu: Crno Vrilo d.o.o., Obala Vladimira Nazora 7/1, 53288 Karlobag
- na e-mail adresu: crnovrilo@gmail.com
- predati u prostorijama: Crno Vrilo d.o.o.
Trgovac je dužan u pisanom obliku, putem pošte ili elektroničke pošte odgovoriti na pisani prigovor potrošača u roku od 15 dana od zaprimanja istog. Sukladno čl. 27. st. 4. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22) obavještavamo potrošače da nakon primitka odgovora trgovca na pisani prigovor, odnosno po isteku roka za dostavu odgovora na pisani prigovor, mogu podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača društva Crno Vrilo d.o.o. osobno, u poslovnim prostorijama Društva ili u pisanom obliku:
- poštom na adresu: Crno Vrilo d.o.o., Obala Vladimira Nazora 7/1, 53288 Karlobag
- na e-mail adresu: crnovrilo@gmail.com
- predati u prostorijama: Crno Vrilo d.o.o.
Dokumentacija:
Povjerenstvo je dužno odgovoriti potrošaču na zaprimljenu reklamaciju putem pošte ili elektroničke pošte u roku od 30 dana od zaprimanja reklamacije.
Uprava Društva